fotomarketing brands

Fotomarketing in de kerstsferen

Fotomarketing in december 2014

De december maand, traditie getrouw een maand vol kerstborrels en andere feesten om het jaar af te sluiten. Ook dit jaar waren we actief voor onder andere Unilever en ABN AMRO. We hebben een greenscreen met kerstthema en digitale polaroids ingezet. Naast alle kerstfoto’s stond ook het NOC NSF Sportgala weer in de agenda. Voor de 2e keer op rij hebben we de sporters geportretteerd en na afloop ging iedereen met prijzen en een mooie foto naar huis.

In de rode loper sferen bleven we. Voor de BankGiro Loterij hebben we bij de premiere van Gooische Vrouwen deel II fans van jong tot oud op de foto gezet met echte gadgets uit de film. Jong en oud ging ook in een levensgrote Snowglobe van Glade (by Brise), winkelend publiek kon door heel Nederland in de met sneeuw gevulde opblaas globe op de foto.

We waren net voor kerst in Haarlem, waar we in samenwerking met WhyDonate een Photobooth hebben verzorgd om zo bij te dragen aan Serious Request. De kerstvakantie sloten we af in Naturalis. Dit museum stond de laatste weken van het jaar in het in het teken van dinosauriërs. Door onze greenscreen techniek leek het net alsof je in de bek van een echte dinosauriër stond.

Uiteenlopende fotomarketing opdrachten en opdrachtgevers. Op naar de nieuwjaarsborrels en voorbereidingen voor grote beurzen in februari!

[image_with_animation animation=”Fade In” image_url=”https://photonic.nl/wp-content/uploads/2015/01/fotomarketing_brands_collage.png” delay=””] [/image_with_animation]