[one_half]

Oneindig veel mogelijkheden

Greenscreen fotografie is ook wel bekend als ‘chroma key-’ of ‘bluescreen-’ fotografie.
Uw gasten worden gefotografeerd in een vaste opstelling met een groene achterwand, waarna deze achtergrond digitaal kan worden vervangen door een achtergrondbeeld naar keuze. De voor- en achtergrond zijn als in een kijkdoos aan te passen. Met eventueel nog enkele accessoires zijn op deze manier oneindig veel leuke foto-combinaties te realiseren.

Waarom greenscreen fotografie?

  • Laat de foto aansluiten bij uw merk of boodschap
  • Zorgt voor meer entertainment tijdens het event
  • Is spectaculair en daardoor een blikvanger op uw beursstand of event

Aanvullende informatie

  • Met de live view optie zien bezoekers zichzelf bewegen in de foto
  • Met verschillende gadgets en accessoires wordt de foto nog leuker
  • Bezoekers kunnen eventueel uit meerdere achtergronden kiezen

Wilt u weten hoe u greenscreen fotografie kunt inzetten voor uw evenement of wilt u een greenscreen huren? Wij adviseren u graag over de mogelijkheden. Vraag een vrijblijvende offerte/adviesgesprek aan.

[icon color=”Accent-Color” size=”medium” image=”icon-file”] Download de greenscreen fotografie infosheet

[icon color=”Accent-Color” size=”medium” image=”icon-suitcase”] Cases met greenscreen fotografie

[/one_half]
[one_half_last] [image_with_animation animation=”Fade In” image_url=”https://photonic.nl/wp-content/uploads/2013/11/Greenscreen-photonic.jpg” delay=””] [/image_with_animation] [/one_half_last]

[one_third] [image_with_animation animation=”Fade In” image_url=”https://photonic.nl/wp-content/uploads/2013/11/greenscreen_fotografie.jpg” delay=””] [/image_with_animation] [/one_third][one_third] [image_with_animation animation=”Fade In” image_url=”https://photonic.nl/wp-content/uploads/2013/11/Chromakey_fotografie.jpg” delay=””] [/image_with_animation] [/one_third][one_third_last] [image_with_animation animation=”Fade In” image_url=”https://photonic.nl/wp-content/uploads/2013/11/chromakey_greenscreen.jpg” delay=””] [/image_with_animation] [/one_third_last]

[full_width_section bg_pos=”Left Top” bg_repeat=”No-Repeat” text_color=”Dark” image_url=”” top_padding=”30″ bottom_padding=”10″ background_color=”#ecebe9″]

Trekt de aandacht en entertaint uw bezoekers. Vraag meteen een vrijblijvende offerte aan  [button color=”Accent-Color” size=”large” url=”https://photonic.nl/offerte-aanvragen/” text=”VRAAG AAN”]

[/full_width_section]

[carousel easing=”linear” carousel_title=”” scroll_speed=”700″]

[item]

Op de foto met je tennis held

Voor het tweede opeenvolgende jaar kon je op de foto met je tennisheld. Door voor de greenscreen te staan zag je jezelf live bewegen naast jouw favoriet. Uiteindelijk was Federer de meest gekozen speler, niet echt een verrassing, toch? Met zo’n 1500 bezoekers per dag was de Ricoh stand veruit de best bezochte stand. De foto’s stonden direct online, zodat de bezoeker het direct kon delen via Facebook, Twitter of andere social media.

[image_with_animation animation=”Grow In” image_url=”https://photonic.nl/wp-content/uploads/2013/11/WTT_greenscreen_rotterdam_6.jpg” delay=””] [/image_with_animation]

[/item]
[item]

Live view greenscreen fotografie zonder blaren

Een aandenken aan de lol en het afzien van de 4-daagse is een must! Op de monitor kon de bezoeker zichzelf live zien finishen op de Via Gladiola. Door je naam en het aantal gelopen kilometers op te geven kon je de foto nóg persoonlijker maken. De stand van het Kadaster was mede dankzij deze activiteit drukbezocht. Per dag was er een andere achtergrond beschikbaar die aansloot bij de route die de 4-daagse bezoekers liepen.

[image_with_animation animation=”Grow In” image_url=”https://photonic.nl/wp-content/uploads/2013/06/greenscreen_fotografie_4daagse.jpg” delay=””] [/image_with_animation]

 [/item]
[item]

Greenscreen fotografie bij de Ziggo Dome!

Een unieke greenscreen foto setting! In het kader van ‘Ziggo Under Construction Concerts’ waren driehonderd fans voorzien van bouwhelmen bij dit allereerste Ziggo Dome concert. Skunk Anansie gaf een spetterend optreden op de bouwplaats en wij waren erbij! De bezoekers konden bij de greenscreen een foto maken waarbij ze op de stijgers van de Ziggo Dome stonden. Een aandenken aan een fantastische dag en een waardevolle promotie voor Ziggo.

[image_with_animation animation=”Grow In” image_url=”https://photonic.nl/wp-content/uploads/2011/06/greenscreen_foto_print.jpg” delay=””] [/image_with_animation]

[/item]
[item]

Greenscreen tijdens Spinawards Night 2013!

In samenwerking met Move hebben we op de Spinawards een spectaculaire actie voor Marktplaats neergezet. Voor deze opdrachtgever speelden we in op het thema van de avond: “Next Revolution”. De gasten konden zich hullen in futuristische astronautenpakken en vervolgens in de Marktplaats Shuttle stappen. De foto werd direct geprint in de nieuwe advertentiestijl van Marktplaats en online geplaatst. Een populaire attractie op deze avond!

[image_with_animation animation=”Grow In” image_url=”https://photonic.nl/wp-content/uploads/2013/10/Photonic_fotomarketing_bluescreen2.jpg” delay=””] [/image_with_animation]

 [/item]
[/carousel]

Trekt de aandacht en entertaint uw bezoekers. Vraag meteen een vrijblijvende offerte aan  [button color=”Accent-Color” size=”large” url=”https://photonic.nl/offerte-aanvragen/” text=”VRAAG AAN”]

1 antwoord

Trackbacks & Pingbacks

  1. […] Transavia en Hoefslag hebben we leuke greenscreen concepten uitgewerkt en ingezet. Tijdens de presentatie van het nieuwe logo van Transavia hebben we […]

Reacties zijn gesloten.