Thema naar blog

Groen scherm van photonic populair onder voetballers

We trapten het weekend vrijdag af bij de Amsterdam Arena waar Ajax haar fans een leuk aandenken van de club open dag wilde meegeven. De supporters zijn die dag op de voorkant van hun eigen Ajax magazine verschenen. Photonic heeft hen voor een groen scherm gefotografeerd en de grasmat groene achtergrond vervangen voor een magazine cover. De fans kregen een print van het resultaat mee en de foto’s zijn door ons online gezet zodat de Ajaxcieden hun eigen clubblad konden delen op de sociale media.

Na ons bezoek aan de Arena zijn we op zondag, de dag van de KNVB bekerfinale, naar de Kuip in Rotterdam vertrokken. Hier hebben we voor Amstel in hoogtempo bezoekers van de bekerfinale wedstrijd voor een greenscreen gefotografeerd, waarna op de fotoachtergrond een volle Kuip verscheen. Ook deze voetballiefhebbers kregen als aandenken een print van de foto mee en konden dit op een speciale door Photonic gemaakte fotosite raadplegen zodat Amstel zowel op het evenement als na afloop en online de beoogde brandawareness bij de bezoekers genereerde.

[one_half] [image_with_animation animation=”Fade In” image_url=”https://photonic.nl/wp-content/uploads/2014/04/voetbal-fotomarketing-photonic.jpg” delay=””] [/image_with_animation] [/one_half]

[one_half_last] [image_with_animation animation=”Fade In” image_url=”https://photonic.nl/wp-content/uploads/2014/04/greenscreen-fotomarketing.jpg” delay=””] [/image_with_animation] [/one_half_last]