TCS greenscreen

Fotomarketing actie tijdens de Berlin Marathon

TCS is hoofdsponsor van dit geweldig grote marathon event in Berlijn. Ook tijdens zo’n internationaal event zie je duidelijk de kracht van fotomarketing! Elke deelnemer moet langs de beurs om een start nummer op te halen. Meer dan 35.000 deelnemers bezochten de beurs en velen gingen bij ons op de foto. Wie wil er nou niet een leuke finish foto met de Brandenburger tor op de achtergrond?

[toggles accordion=”false”] [toggle title=”Social media engagement” id=”b1″] Vanaf de beurs kon elke deelnemer direct zijn foto uploaden op haar persoonlijke facebook profiel.

 

[button color=”Extra-Color-1″ size=”small” url=”https://photonic.nl/?s=social+media+engagement” text=”Meer cases”] [/toggle] [toggle title=”Customer loyalty” id=”b2″] Op de beurs was TCS al goed zichtbaar maar met deze gratis foto actie gaven we de deelnemers echt een leuke herinnering mee!

 

[button color=”Extra-Color-1″ size=”small” url=”https://photonic.nl/?s=Social+media” text=”Meer cases”][/toggle] [/toggles]