greenscreen fotomarketing

Greenscreen fotomarketing op de rode loper

Met de gloednieuwe Sony Xperia Z2 smartphone is er op de premiere van de nieuwe Spiderman film tout bekend Nederland bij Pathé Arena door Photonic op de foto gezet. Deze voor een greenscreen- en met Sony Xperia Z2 gemaakte foto’s werden meteen afgedrukt en in een fotomapje aan de bezoekers van de rode loper meegegeven. Tevens waren alle foto’s diezelfde avond op de Facebook pagina van Sony Pictures te bekijken.

Sony Pictures wilde met deze fotomarketing actie brand awareness en exposure genereren voor de nieuwe Xperia Z2 smartphone. De foto kon ook direct op Twitter gedeeld worden waardoor heel Nederland kon meegenieten.

[one_half] [image_with_animation animation=”Grow In” image_url=”https://photonic.nl/wp-content/uploads/2014/04/rode-loper-fotomarketing.jpg” delay=””] [/image_with_animation] [/one_half] [one_half_last] [image_with_animation animation=”Grow In” image_url=”https://photonic.nl/wp-content/uploads/2014/04/greenscreen-photonic.jpg” delay=””] [/image_with_animation] [/one_half_last]

[one_half] [image_with_animation animation=”Grow In” image_url=”https://photonic.nl/wp-content/uploads/2014/04/fotoprint-fotomarketing.jpg” delay=””] [/image_with_animation] [/one_half] [one_half_last] [image_with_animation animation=”Grow In” image_url=”https://photonic.nl/wp-content/uploads/2014/04/rode-loper-photonic.jpg” delay=””] [/image_with_animation] [/one_half_last]