Natuurmonumenten – Fotografie voor een win actie
Tijdens de Libelle Zomerweek meer dan 20.000 foto’s maken
Gedurende twee edities van de Libelle Zomerweek hebben we voor Natuurmonumenten een geweldige foto campagne neergezet. Libelle en Natuurmonumenten laten de fruitbomen bloeien. Tijdens de Libelle Zomerweek kon de bezoeker een prachtige fruitboom met uw eigen naam winnen. In het paviljoen kon men op de bank (en in 2011 op de schommel) op de foto. De foto werd direct afdrukt en meegegeven en was online te downloaden of te delen via sociale media.
Win een fruitboom met je eigen naam!
Libelle plantte maar liefst 250 nieuwe fruitbomen in de prachtige natuurgebieden van Natuurmonumenten. Deze fruitbomen waren te winnen tijdens de Libelle zomerweek door middel van onze fotografie . Wat kreeg de winnaar? Natuurmonumenten voorziet een van de 250 fruitbomen van een naamplaatje met de naam van de winnaar. Daarnaast waren er talloze andere fantastische prijzen! Door fotografie voor een win actie in te zetten was het ook extra interessant om op de website van Natuurmonumenten te kijken. Door een win-code in te vullen wist je of je gewonnen had en kon je de foto downloaden en delen.