Internationaal succes bij de TCS Berlijn en Amsterdam marathon 2014
Met maar liefst vier fotomarketing acties waren wij in het binnen- en buitenland actief voor Tata Consultancy Services (TCS), sponsor van beide marathons. TCS wilde met de expo fotomarketing online & offline op een opvallende manier meer aandacht verkrijgen voor hun services.
Dat is gelukt! Met ruim 5000 foto’s heeft de sponsor de bezoekers van de beide expo’s een leuk aandenken meegegeven. Ruim 85% van de gefotografeerde bezoekers hebben de TCS fotosites bezocht en 7500 bezoekers hebben hun foto vervolgens gedeeld via social media. Veel exposure dankzij unieke fotomomenten op de expo’s.
Zoals de opvallende #TCSuperheroes foto-actie, ‘dress like a superhero, strike a superhero pose and smile’! Bezoekers hadden de grootste lol om de superhero cape aan te trekken, de pose aan te nemen en vervolgens deze ludieke foto naar huis mee te nemen en via social media te delen.
Uiteindelijk hebben we met de vier expo fotomarketing toepassingen zowel tijdens de evenementen exposure voor de sponsor van de beide marathons gecreëerd maar ook na afloop werd de TCS boodschap met een unieke foto online- en offline verspreid.