Nieuwjaarsborrels, Vrienden van Amstel Live! en nog veel meer
Fotomarketing in 2015 – januari roundup
De kop is er af, januari 2015 is achter de rug. Zoals ieder jaar nieuwjaarsborrels, beurzen en grote evenementen. Van Landal Greenparks tot aan de Nederlandse Autosport vereniging. Dit soort gelegenheden lenen zich perfect voor de mobiele printer. Ook bij een serie activaties voor Heineken en het jubileumfeest van PIM/VMC is onze direct klaar fotograaf ingezet.
Voor Transavia en Hoefslag hebben we leuke greenscreen concepten uitgewerkt en ingezet. Tijdens de presentatie van het nieuwe logo van Transavia hebben we de bezoekers met het nieuwe logo gefotografeerd. Het groene doek is ook bij Jumping Amsterdam gespannen. Voor Hoefslag, het paardenblad van Sanoma, zijn mede dankzij onze fotomarketing activatie nieuwe abonnementen afgesloten.
We reisden tot 2 keer toe af naar Ahoy Rotterdam voor de Vrienden van Amstel LIVE! De eerste keer hebben we in het VIP dorp voor Coolblue genodigden gefotografeerd. De tweede keer is de organisatie van het evenement zelf op de foto gezet, als bedankje voor hun inzet.
We sloten de maand af met een fotosetting voor snoepgigant Fascini in Keulen, Duitsland. Op alle locaties van Scalda in Zeeland hebben we alweer voor het vierde jaar op rij een leuk fotomarketing concept neergezet. De studenten kregen direct de foto mee naar huis met een verwijzing naar de website van hun (nieuwe) opleiding.
Op naar het ABN WTT, de Bouwbeurs en niet te vergeten de Huishoudbeurs! Tot de volgende maand!