Interpolis foto activatie tijdens het WK Hockey Den Haag
Ter ondersteuning van de Interpolis campagne ‘Wel zo slim, een bitje in’, hebben wij afgelopen voorjaar tijdens het WK Hockey in Den Haag een twee weken lang durende foto activatie uitgevoerd.
In de stand van de verzekeraar kon je op de foto met een mega grote hockeybal, oranje world cup of een sterk uitvergroot hockey bitje. Deze drie voorwerpen werden door onze fotografen in hoog tempo aan de bezoekers aangegeven. Dit zorgde voor een hoop lol en daarmee entertainment op locatie.
Er werden in totaal vier verschillende foto’s snel achter elkaar gemaakt, tijdens het maken van deze foto’s konden de gefotografeerden zichzelf live zien bewegen via het aanwezige computerscherm. De vier gemaakte foto’s werden in één print als een fotostrip meegegeven. Deze zelfde fotostrip was meteen op locatie online te delen via de social kiosk. Er werden gedurende het tournooi 87% van de gemaakte foto’s via email verspreid en 48% werd op social media gedeeld.
De uitbundige foto’s trokken de aandacht op het WK Hockey en genereerde zo stand traffic voor Interpolis. In deze stand kon je behalve onze foto activitatie uitgebreid informatie krijgen over het gebruik van hockey bitjes. Je kon zelfs direct een afdruk voor een bitje op maat maken bij de aanwezige tandarts. De hockeyers die niet wilden happen of aan het wachten waren op hun bitje konden bij ons op de foto gaan.