Photonic Holland House

Olympische spelen Londen 2012

Photonic fotomarketing was wederom aanwezig op de Olympische spelen, ditmaal in Londen. Na vorig succes in Turijn en Beijing stond in 2012 Londen op het programma. Voor Ricoh, NOC*NSF en stichting Olympisch Vuur werd een omvangrijke green screen actie opgezet. Zodra je Alexandra Palace binnenliep kon je op de foto. De bezoekers kregen de keuze tegen welke achtergrond ze werden geplaatst. De foto werd direct meegegeven en door middel van een unieke code ook direct online gezet, zodat je de foto meteen zelf kon delen via social media. Het was 3 weken lang een zeer populaire attractie in het Holland Heineken House.

[toggles accordion=”false”] [toggle title=”Free publicity / exposure” id=”b1″] Met meer dan duizend afdrukken per dag was deze opvallende attractie een regelrechte hit en dat valt op!

 

[button color=”Extra-Color-1″ size=”small” url=”https://photonic.nl/?s=Free+publicity” text=”Meer cases”] [/toggle] [toggle title=”Social media engagement” id=”b2″] De foto was direct deelbaar via social media. Wie wil nou niet het thuisfront laten weten hoe fantastisch het Holland Heineken House in Londen is.

 

[button color=”Extra-Color-1″ size=”small” url=”https://photonic.nl/?s=Social+media” text=”Meer cases”][/toggle] [/toggles]

[tabbed_section] [tab title=”Greenscreen” id=”t1″] Op meerdere monitoren zag je jezelf bewegen in het Olympisch stadion of ontstak je het Olympische vuur. De afdruk van de foto werd direct meegegeven.

 

[button color=”Extra-Color-1″ size=”small” url=”https://photonic.nl/greenscreen/” text=”Meer info”]

[/tab] [tab title=”Fotosite” id=”t2″] De foto’s stonden direct online op een speciaal ontworpen fotosite. Natuurlijk volledig in de stijl van Ricoh, NOC*NSF en/of stichting Olympisch vuur

 

[button color=”Extra-Color-1″ size=”small” url=”https://photonic.nl/online-foto-activatie/” text=”Meer info”]

[/tab] [/tabbed_section]