Volkswagenrijbewijs

Fotodisplay voor Volkswagen bij de TMF Awards

Voor Volkswagen had bureau Pon samen met Photonic een actie georganiseerd met als doel brand & product awareness voor het Volkswagenrijbewijs binnen de juiste doelgroep.

Door mee te doen aan de actie maakten de bezoekers kans op het winnen van een gratis rijbewijs. Om zoveel mogelijk mensen te bereiken en extra zichtbaarheid op locatie te creëren zette Photonic hier vijf fotodisplays in. Op het fotodisplay werd de genomen foto direct vertoond. Daarnaast werden kaartjes meegegeven met een verwijzing naar de website van Volkswagenrijbewijs.

[toggles accordion=”false”] [toggle title=”Entertainment op locatie” id=”b1″] Met een scherm boven je hoofd ben je zelf de attractie. Bezoekers vonden het geweldig om direct de foto te zien.

 

[button color=”Extra-Color-1″ size=”small” url=”https://photonic.nl/?s=entertainment” text=”Meer cases”]

[/toggle] [toggle title=”Website traffic” id=”b2″] Op de homepage van het Volkswagenrijbewijs kon de bezoeker de foto’s vinden. Het spreekt voor zich dat met 9000 man op de foto deze actie veel sitebezoek opgeleverde…

 

[button color=”Extra-Color-1″ size=”small” url=”https://photonic.nl/?s=website+traffic” text=”Meer cases”]

[/toggle] [/toggles]

[tabbed_section] [tab title=”Fotodisplay” id=”t1″] Het scherm boven het hoofd van de fotograaf is zichtbaar en leuk! Wanneer er even geen foto gemaakt wordt is er altijd een scherm zichtbaar met teksten en logo’s van Volkswagen.

 

[button color=”Extra-Color-1″ size=”small” url=”https://photonic.nl/fotograaf-met-scherm/” text=”Meer info”] [/tab] [tab title=”Fotosite” id=”t2″] Alle bezoekers kregen een kaartje mee met daarop de URL van het Volkswagenrijbewijs, hier was de foto uiteindelijk terug te vinden op een speciaal ontworpen site.

 

[button color=”Extra-Color-1″ size=”small” url=”https://photonic.nl/online-foto-activatie/” text=”Meer info”][/tab] [/tabbed_section]