de Dam

Foto marketing bij de Dam tot Dam fietsclassic

Een foto marketing actie ter promotie van de beurs Bikemotion in de Jaarbeurs Utrecht werden de deelnemers en bezoekers op de foto gezet. Op de Dam in het hartje van Amsterdam wil je gezien worden. Voor extra zichtbaarheid werden twee fotografen met fotodisplay ingezet. Met 450 foto’s en meer dan 3000 website bezoekers was dit een zeer effectieve activatie.

[toggles accordion=”false”] [toggle title=”Sales support / sales stimulation” id=”b1″] Het doel was om meer bezoekers te krijgen op de fiets beurs Bikemotion. De deelnemers van de fietsclassic is hiervoor de perfecte doelgroep

 

[button color=”Extra-Color-1″ size=”small” url=”https://photonic.nl/?s=sales+support” text=”Meer cases”][/toggle] [toggle title=”Website traffic” id=”b2″] Op de homepage van Bikemotion kon de bezoekers de foto’s vinden. Daarnaast natuurlijk ook aanvullende informatie over de beurs

 

[button color=”Extra-Color-1″ size=”small” url=”https://photonic.nl/?s=website+traffic” text=”Meer cases”] [/toggle] [/toggles]

[tabbed_section] [tab title=”Fotodisplay” id=”t1″] Met het fotodisplay kun je in een korte tijd veel foto’s maken. Je valt ook extra op doordat het scherm boven het publiek uit komt

 

[button color=”Extra-Color-1″ size=”small” url=”https://photonic.nl/fotograaf-met-scherm/” text=”Meer info”][/tab] [tab title=”Fotosite” id=”t2″] De fotosite was verwerkt in de homepage van Bikemotion. De bezoeker kon de foto downloaden of delen via social media

 

[button color=”Extra-Color-1″ size=”small” url=”https://photonic.nl/online-foto-activatie/” text=”Meer info”][/tab] [/tabbed_section]