Peugeot 108 Foto promotie campagne
Met behulp van onze foto promotie campagne werd de nieuwste Peugeot 108 gelanceerd en aan het Nederlandse publiek gepresenteerd. Dat gebeurde in één van de drukste winkelstraten van Nederland, de Kalverstraat in Amsterdam. Een week lang hebben wij daar in de pop up store ter ondersteuning van de landelijke lancering van de nieuwste Peugeot geïnteresseerden op de foto gezet.
Het winkelend publiek werd in de pop up store aangesproken op de foto te gaan met de nieuwste uitvoering van Peugeot. De auto stond voor een groot scherm waarop de favoriete stad van de bezoekers als achtergrond getoond werd. Je kon uit vijf verschillende steden kiezen, dit concept lag in lijn met de talloze manieren waarop de nieuwste compacte stadsauto van Peugeot gepersonaliseerd kan worden.
Nadat de foto was gemaakt werd gevraagd om de invoering van naam en email of het meteen delen van de foto via sociale media. Hiermee maakte de gefotografeerden kans op een stedentrip naar één van de vijf steden van de foto promotie campagne.
De invoering van deze gegevens stelde Peugeot in staat deze mogelijke klanten meer informatie naar aanleiding van hun bezoek aan de pop up store te versturen. Bovendien kreeg de lancering van de nieuwste Peugeot via sociale media door deze foto promotie campagne een extra boost.