Professionele fotografie

Combinatie van fotomarketing tools op één event

Als partner van MPI (meeting professionals international), een jaarlijks netwerkevent voor de evenementen branche, zijn wij al enige jaren betrokken met onze fotomarketing diensten. Dit jaar stond de netwerkdag in het teken van de vijf zintuigen. Een uitdagend thema dat wij op enige manier met fotomarketing wilde combineren. Uiteindelijk kwam dit neer op uitbundige vrolijke foto’s van bezoekers voor een witte achtergrond. Zij beelden de vijf zintuigen uit, hetgeen resulteerde in uiteenlopende improvisaties in lijn met het thema van de conferentie. De aanwezigen kregen een print van de foto mee als aandenken en konden dit op locatie meteen via social media delen.

Naast deze entertainment op locatie, één van de mogelijke doelstellingen bij fotomarketing, waren wij afgelopen vrijdag in Haarlem óók aanwezig met een professionele fotograaf. Deze professional heeft het hele event van a tot z vastgelegd in een sfeerreportage. Van de opening, sprekers, lunch en borrel tot aan portretten en groepsfoto’s van de organisatie van het event. Deze sfeerfoto’s kwamen na het evenement via een branded fotosite online, zodat bezoekers de dag konden herbeleven en de organisatie de beelden kon gebruiken voor pr doeleinden, zoals een nieuwsbrief of persbericht.

Benieuwd naar meer cases waar wij professionele fotografie met andere fotomarketing tools zoals fotoprint op locatie of greenscreen fotografie combineren? Houd ons in de gaten via de website of neem contact op voor meer informatie!

[two_thirds] [image_with_animation animation=”Fade In” image_url=”https://photonic.nl/wp-content/uploads/2014/06/21.jpg” delay=””] [/image_with_animation] [/two_thirds] [one_third_last] [image_with_animation animation=”Fade In” image_url=”https://photonic.nl/wp-content/uploads/2014/06/2.1.jpg” delay=””] [/image_with_animation] [/one_third_last]